.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافر نماهاي سارق در گلستان گرفتار پليس

دو سارق كه تحت عنوان مسافر با استفاده از يك اسلحه قلابي اقدام به سرقت خودرو مي كردند توسط ماموران آگاهي راميان شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي راميان گفت: تلاش جهت شناسايي و دستگيري متهم در اداره پليس آگاهي راميان زماني آغاز شد كه مردي حدودا ميان سال به نام اراز محمد با مراجعه به ماموران آگاهي سرقت يك دستگاه خودروي پرايد متعلق به وي خبر داد.

سرهنگ مهرباني افزود: نامبرده با مراجعه به ماموران آگاهي راميان عنوان كرد: سارق كه جواني حدودا 20 ساله بوده است پس از سوار شدن در خودروي وي با تهديد يك قبضه كلت كمري اقدام به سرقت خودرو كرده است.

وي ادمه داد: در پي كسب اين خبر اكيپي از ماموران رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند تا اينكه سرانجام پس از چند ماه تلاش و كار اطلاعاتي و با استفاده از راهنمايي هاي مالباخته موفق به شناسايي و دستگيري متهم به نام ص، ر شدند.

فرمانده انتظامي راميان اظهار داشت: طي تحقيقات به عمل آمده نامبرده به يك فقره سرقت ديگر در مسير گرگان، آزاد شهر اعتراف كرد و ياد آور شد: با استفاده از يك قبضه كلت كمري قلابي اقدام به سرقت وسايل راننده خودرو، فروش اموال مسروقه به مرد مالخري به نام ع، ب كرده است مالخر شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مهرباني يادآور شد: متهم با همدستي يكي از دوستان خود پس از بستن دست و پاي رانندگان اقدام به سرقت مي كرد كه تلاش جهت شناسايي و دستگيري همدست وي ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.